sötnowsar!

hejj sötnowsar!
Jag och Alexiieh ska bättra osssssss med uppdateriingen och såeh, eller hur Alexiiehbaby?
Viih har tiep inte träffats på hela dagen idaag för hon aer ii jönköpiing, ochh jag saknaar henne massa!
Älskar diiih vännen! <3
Anyway, idag försoov jah mig lite dåeh så jag kom försent... meh dt gör inget tkr jaag, för jag kom iaf!
Va iih skolan en stund sen drog jag hem tiep 3 timmaar innan vihh slutade. Kände att det bah behövdes lixx.
Och små babes, vii vet att niie läser bloggen så kommentera mera, så får ni pussar :* Dt viill nie vääl inthe misssa?
Aahja nu har jag precis duschaat o så, ska nog snart ätha lite, meh jag tänker inte äta mkt, lixx måste ju ha den perfekta sommaarmagen?
Meh jag och Alexiieh kommer ändå vaah snyggast på hela stranden i sommar!
Mehh iaf, jag ska tieep shoppa imorron, köpa klääder smiiink och massa såånth.
Längtar massaah :)
Men jag kanske skriiver mer senh, vi får see.
Hoppas ni överlever utan oss en stuuund nu! Försök koncentrera eeer på andningen och se frammmm emot nästha inlägg bara så går dt säkertt braah :)

Kyss och Smek, eran EMmIieH<3

Kommentarer
Postat av: Evve

Full eller bara knäpp som vanligt?

2009-05-27 @ 20:34:44
Postat av: Anonym

Okej, "evve" skaffa dig ett liv...sluta försöka göra livet surt för alla andra istället....

2009-05-27 @ 20:35:43
Postat av: Anonym

varför stavar du så konstigt?

2009-05-28 @ 10:24:37
Postat av: ah

daah, full antagligen -_-

2009-05-29 @ 18:57:21
Postat av: Anonym

hiiiiiI!!

Wille bawra säwga awwt jawg älwskar ewr blowgh såh hiwmlah mywkethh! <33333333333333

åååwh fjårtisssw! <33333

älwskar fjårwtisar!!!



INTE.

2009-06-02 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0