Meh så himla patetiskt.

SJukt bra sagt Alexiieh.
Grejen är att alla ni där ute faktiskt vill vara som oss, ni är bara rädda för att erkänna det. Okejj?
Såg kommentaren under "wannabe fjortis" kommentaren, där det stog "ofta vi vill va som er", och den va liksom postad av samma person! NI VILL VARA SOM OSS! Åh jag blir så irri asså.. Att folk inte kan vara sig själva bara.





Så, hej älsklingsläsare <3
Nu har jag precis duschat o så, såå skönt, jag känner mig fräsch och pigg nu! Ska snart sminka mig, sen drar jag väl ut.
Det blev en hemmakväll med familjen igår, det va väl okej. Alexiieh berättar nog lite senare om vad hon gjorde igår, skulle jag väl troo.
Asså nu måste jag gå och sminka mig, men vi hörs sen! <3
kyssochsmek, eran Emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: diana

HAHAHA shiit jag garvar som fhan, vem fhan vill vara som er? ;o , haha två små wannabe fjortisar som tror att do me nått? haha snälla skaffa ett liv, http://blondinbeaochsegasophie.se e fhan inte wannabe er, haha långt ifrån det, inse bara att ingen vill vara som er ni är två små fula wb's och bara fatt var extra petik så kan jag bara säga att ni är mer wb dom än vad dom e wb er för dom skaffa isn blogg föra er, så tänk på vad ni säger.

liksom kolla era läppar det ser ut som om ni har smetat ut gammal grädda på läpparna haha XD

såå patetiska och fula ni e !

2009-05-17 @ 15:14:55
URL: http://dsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0