livet är väl underbart :)

Ja, livet är väl underbart! Iaf när man är Alexiieh och Emmiieh! :D
Jag tänkte snart ta en dusch, sen göra mig i ordning lite, liksom smörja in mig med bodylotion, måla naglarna, borsta håret och så, och sen krypa ner i sängen och smsa! Kärlek på det <33
Idag har jag varit ute och träffat lite kompisar, eller kompisar har träffat mig ;) Alla vill ju va med mig hela tiden! Haha, lite småkul faktiskt (a)
Men något som däremot inte är kul, är när folk typ viskar och pekar och sånt! Asså kan ni inte baa gå fram istället? Jag bits faktiskt inte , hallå? Är så trött på det..
Och ni som kommenterar typ att vi är patetiska, VI TAR INTE ÅT OSS, så om det är så kul så kan ni ju göra det, men det gör ingen större nytta haha.
Nu så ska jag ner och ta en mysig dusch.
                                                                Kyss och smek, eran Emmiieh <3


Kommentarer
Postat av: anonym avsändare

söt du var på bilden... undrar, vilket läppglans använder du? sjuuukt under bar nyans, passar dig.



folk som typ pekar och viskar kan dra åt helvete D:



bOb ^^ <3

2009-05-18 @ 17:02:05
Postat av: S

Guud! söt du är asså!!<3<3 Älskar dej!

2009-05-18 @ 20:10:05
Postat av: F

naw gmn! Så sjukt söt du är!<3

2009-05-18 @ 20:13:43
Postat av: Anonym

Hur, i hela fridens namn, kan man tycka att hon ser BRA ut på den där bilden??? :O

2009-05-18 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0