Lite synd.

Postat av:

älskar er? ja det är klart att ni är söta och så men älskar er gör jag inte! tror ni verkligen att ni kan konkurrera med dessie och paow?? Ha.Ha. Ha...ni är ta mig fan mig roliga


Det är lite synd att folk är såhär avundsjuka. Och det här beror på avundsjuka, personen vågar inte ens stå för vad den har sagt! Kommentera anonymt är fegt!
Konkurrera med dessie och paow? Eh, nejtack? :S Jag och Alexiieh kör våran egna grej!
Så uppenbart att du älskar oss. Åh, inse.

Kyss och smek, Emmiieh <3


Kommentarer
Postat av: Musse Pigg ^^

ni känner inte mig... men jag tycker verkligen ni är så heeta <3 och självförtroende är ju bara bra :) Låt inte alla dumma kommentarer hindra er



I'M A FAN! YOUR BIGGEST FAN! :D



2009-05-20 @ 16:23:26
Postat av: A.H

Alla borde älska Emmiieh och Alexiieh!! <33

2009-05-20 @ 19:08:29
Postat av: E

ja typ. håller med A.H. ALLA borde älska emmiieh och alexiieh!

2009-05-20 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0