Hemma!

Jag är hemma nu , kanske ska dra ut sen igen men jag kände att jag liksom behöver ha lite egen emmiieh-tid! Då tar jag hand om mig själv, ni vet, tvättar håret, rakar benen, smörjer in mig med bodylotion, målar naglarna, och sminkar mig! Efter det känner jag mig ännu snyggare! Ni trodde inte det var möjligt va? Jag är liksom redan snyggast! Men ibland har jag sånna dagar.. när jaf inte känner sig så snygg som jag faktiskt är. Men då gör jag såhär, och sen känner jag mig supersnygg igen! Underbart! Testa nån gång! Visst, du kommer knappast bli så snygg som mig, men lite snygg iaf :)
   Kyss och Smek, eran Emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: Evve

om det finns självgodare människor än er två...se till att hålla dom lååångt lååångt borta,för dom måste stinka sjuuuukt mkt, precis som eran blogg...

2009-05-25 @ 19:33:13
Postat av: sprall

ursäkta? är du helt dum eller?

emmiieh och alexiieh är snygga, snyggare än de flesta av oss, inse! du kmr aldrig att bli lika snygg som dom, bitchar blit inte det förstår du...

2009-05-25 @ 20:33:35
Postat av: sprall

ursäkta? är du helt dum eller?

emmiieh och alexiieh är snygga, snyggare än de flesta av oss, inse! du kmr aldrig att bli lika snygg som dom, bitchar blit inte det förstår du...

2009-05-25 @ 20:33:50
Postat av: Anonym

FY FAN VAD ÄCKLIGT!

2009-06-08 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0