heey <3

Oj, jag har inte bloggat alls mycket idag! Fy på mig! Men nu är jag här igen, tackolov ;)
Jag har träffat lite kompisar, kollat på film och ätit popcorn. Usch, jag kommer bli tjock. Skippar väl frukosten imorgon, kanske lunchen med. Jag som gillar mat egentlgen "/ Men vill van vara smal, så !
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men eftersom att jag ska försöka ta mig till skolan imorgon så drar jag nog inte ut. Sks pyssla om mig själv lite :) Bodylotion, nagellack, hårinpackning och allt möjligt mysigt som en underbaring som jag förtjänar! Hihi :)
Imorgon ska jag shoppa, hade jag tänkt. Älska shopping asså <3

En annan sak, asså ni verkar inte ha fattat, VI TAR INTE ÅT OSS av era elaka kommentarer. Menmen, ni har väl inget bättre för er ;) Däremot finns det så sjukt söta bloggläsare! Ni som säger att ni älskar oss, ni är bara för söta <3 Älskar er! <3 Och ni älskar oss, today, tomorrow, forever!




Blev väldigt nöjd med den här bliden :) Trots att jag inte har alls mycket smink! Jag är naturligt snygg . Jag är verkligen snygg! Inte konstigt att ni är avundsjuka ;) <3

Kyss och smek, eran Emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: D.F

Meh, skippa frukost för att man käkar lite popcorn...? tss :/



dessutom så tror jag inte att någon är avundsjuk på er :)



2009-05-18 @ 22:09:33
Postat av: Lill-John-you-know-who ;)

Emi, du är sjuukt söt. Tycker fortfarande mkt om dig! Puss <3



/Lill-john ;) <3

2009-05-18 @ 22:16:27
Postat av: Lill-John-you-know-who ;)

verkligen megasöt!! gillar fortfarande dig... glöm inte det.



Puss/Lill-John ;)

2009-05-18 @ 22:30:16
Postat av: F

Min älskling! Allt du gör är bara så rätt! GO GIRL!<3

2009-05-19 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0