ÄLSKLIIINGAR <3

Hej mina små gullungar!
Nu har jag och Alexiieh käkat frukost, och just nu kollar vi på film och äter lite godis. Massa mysigt!
Vi sov inte alls mkt inatt, men så är det ju ibland. Va ute hela natten, sjukt kul!
Vi kom hem vid 6 typ, så vi är lite trötta idag.. men det hindrar oss inte från att dra ut ikväll igen! Eller, inte Alexiieh iaf.. jag har fått utegångsförbud. Men jag ska försöka smyga ut ändå! Bara mååste ut ju! Fast iofs så kan det väl va mys och mysa med familjen nån gång.
Jag känner att jag måste shoppa, har ju typ inga kläder alls ! Fast ändå shoppar jag i stort sätt varje dag... men ändå liksom! Jag är sån, så jag bara vill ha hela tiden. Så ge mig, tack , älsklingar <3 Jag vet att ni vill.

                                                                         Kyss och Smek, eran Emmiieh <3











...nu har Alexiieh åkt hem :( </3
Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0