WOHO!

Uppdatering a la emmiieh nu :) Ni älskar'e!
Asså, idahh då i skolan så va ju inte Alexiieh där, såå tråkigt asså! Har saknat henne såå mkt!
Men iaf, det är ju sol och jag bara älskar det! Liksom då får man typ gå runt utan jacka och det är ju sjjukt mycket snyggare, om jag får tycka till lite! :)

Det här med att dessies blogg är tillbaka, hellooo vi är inte så efter? Vi visste det långt innan du visste det, så tro inte att du kommer här med något nytt. Åhh, blir så irri. Jag och Alexiieh vet allt om alla innan du ens vet att den personen existerar! Lite jobbiigt för dig att inse detta elr? *suck*, klart att du vill va som oss, men snälla försök att hitta en egen stil.. Du behöver faktiskt inte vara först med alla nyheter, för du är aldrig det ändå! Haha, så patetiskt..

Jaja, nu ska jag gå uut.

Kyss och Smek, eran Emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: FRUKT & MANDEL

tack va söt du är

2009-06-02 @ 19:44:20
URL: http://fruktochmandels.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, många kommentarer du får också <3

FITTA

2009-06-02 @ 19:58:24
URL: http://fruktochmandels.blogg.se/
Postat av: Becca

dessies blogg är i alla fall mer populär än din, huh? va sägs om det då? :D



bitch..

2009-06-02 @ 20:06:10
Postat av: Anonym

hur gammla är ni?

2009-06-02 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0