Sovit gott?

Hejj alla små söta ! Har ni soviit gott? Det har jag! Haha, fast hade tydligen smsat lite i sömnen så folk har väl fått lite sjuka sms :P
Men iaf, idag ska jag nog träffaa en kompis en liten stund :) Men det är lixx inte helt bestämt än, får se hur det blir med det.
Ska niih göra ngt kul/tråkigt idag? Tell me snääälla, jag vill sååå gärna veta ;)
Har preciis käkat frukost, och nuu ska jag hitta ngt att ha på miig idag. Är lix snygg i anything men det är ändå viktigt!


Gotta go, babes! Kyss och Smek <3

Kommentarer
Postat av: E

jag ska typ inte göra någonting idag.. hoppas ni har de bra iaf. puss sötnosar <3

2009-06-20 @ 12:22:31
Postat av: M O A

ni ba älskar mig!

2009-06-20 @ 18:26:55
URL: http://stinapetronella.blogg.se/
Postat av: Fuck you

jag ska till min gynekolog idag, okej?! så kan du sluta vara så jävla glad för detta är dagen då jorden går under!! JAG KOMMER ATT DÖ,OKEJ?!

2009-06-20 @ 18:27:12
Postat av: Anne

jag ska typ, inte göra nååågonting idag... vi får höras! jaaah :D<3 puuuuss

2009-06-21 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0