PUWSS!

Hejj alla!
Dålig uppdatering idag, ohno, hur har ni överlevt egentligen? Helloow? :O
Ahja, vaknade då vid ttiep 12-halv 1 nån gång, av att en kompis baad mig komma. Så lixx vi snackade lite mer sen drog jag diit. Har haft askul å så :) Vad har niih gjort idah?
Kom hem ttiep vid 8, kunde inthe stanna längre... Meh hade tänkt dra ut ikv, lixx lördag woooho! Men nejj, jag har otrooligt ont i min rygg så jah kan ju knappt stå upp? Det blir sängen för miihg. Ska somna tiidigt ikväll, imorgon ska jag va pigg och glad medans ni andra är bakis och mår skiit! Moaha ;)
Åh btw, ni anar inthe hur svårt det är att skriva "normalt". Men, allt för er älskade älsare.. allt för er, haha! ;)


Kyss och Smek! /emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: Anne

asså, jag vet inte hur jag har överlevt :S ånehj... jag överlevde inte! <3 uppdatering iaf, häärligt :D:D <3 puuuuuss

2009-06-21 @ 17:22:32
Postat av: Anonym

hahahaha så jävla wannabekissie

2009-06-21 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0