Emmiieh gillar , Emmiieh gillar inte!



Ahja, nu kör jag en EMMIIEH GILLAR och EMMIIEH GILLAR INTE lista ! Kul vah?



1.  Emmiiehochalexiieh.blogg.se ! Ja själv så älskar jag våran blogg, och jag antar att du också gör det? Jah tkr att jah och alexiieh skriver på ett bra sätt, vi lever lixx i 2009, och vi visar att vieh inthe är kvar i 1900-talet längre, lixx helloo? :S Så, ah, våran blogg är verkligen bra!

2. . SHOPPING! Verkligen helt galet underbart! Bah springa runt i affärer, plocka åt sig snygga saker och sen köpa det! SÅå sjukt underbart! Känner mig så frääsch i nya kläder, vill ha nytt hela tiden! Massa + till shopping! JAH ÄLSKAR DETH!


3. Myskvällar med någhon mysiig person! Det ärh bara såå mysiigt, tiep titta på någon myysig film tsm ned någon myysig och så, helt klart supermysigt!


 


1. WANNABE EMMIIEHOCHALEXIIEH!Eh jo visst, det är klart att alla vill va som oss, men lixx vi är vi och ni är ni? Skaffa en egen stil ist, alla behöver inte vaeh såhär? Asså deth är ganska syynd att ingen vågar starta en egen stil, utan hänger på någon annans stil och sen säger att det va en sjäälv som kom på stilen? Ganska elakt, tycker jag.

2. Rykten. Lixx hallå? Fråga ist personen om det är santh innan nieh börjar sprida det? Riktigt taskiigt, seriöst.


3. Kepsar!Seriöst asså, jovisst plattkepsar kan va rätt snyggt på vissa, men alla behöver inte gå runt med det? Lixx nej, det är såå inte emmiieh iaf.




Kyss och Smek / emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: M O A

haha tjena mittbena :)

2009-06-25 @ 19:04:19
URL: http://stinapetronella.blogg.se/
Postat av: RONJa

Vad tycker du om H&M´s nya klackskor? :)

2009-06-25 @ 19:11:51
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: RONJa

hrmm... efter din lilla lista - Det är nog många som är som er, ni är nog inte de enda som ''sticker ut'' här i världen,för det första ska nog ni skaffa egen stil!

2009-06-25 @ 19:13:37
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, du har ingenting att säga till om "wannabes" WANNABEKISSIE!

2009-06-25 @ 21:20:45
Postat av: M O A

ja visst :) det är jag som steeeeker !

2009-06-26 @ 09:15:48
URL: http://stinapetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0