Helt sjuk dålig uppdatering idag asså!

Asså förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men varken jag eller alexiieh har haft tid...
Jag har tiep varit på stan hela dan och såå, vet inte riktigt vad alexiieh har gjort faktiskt -.- Asså hon skulle ringa mig när hon va i stan så skulle vi lixx träffats men hon ringde aldrig? Himla tyket, tkr jag . Om man säger att man ska ringa så gör man det, elr hur? Och hon kommer komma med ursäkten " asså jag va med nån annan, glömde ringa dig", men asså jag tänker inte acca den ursäkten. Alexiieh jag vet att du läser det här, och jag måste bah säga att jag är liite irri på dig nu. Man göör faktiskt inte så mot sin bästiis (?) Men jag har såklart andra kompisar , så jag va ofc inte ensam! Det är väldiigt många som vill va med miig, alexiieh sumpade sin chans lixx.

Men nog snakkat om alexiieh... Jah sitter här och bloggar nu, har preciis fixxat mina naglar så dom är lixx superfräscha och fina! Love it! <3 Sen haar jag smörjt in mitt ansikte i en underbar ansiktskräm så mitt ansikte bliir såhär mjukt och mysigt (a) Jag bah älskar det! Jah blir bara vackrare och vackrare! Fast jag är ofc naturligt vacker, sjäälvklart!
Tkr bara det är kuwl att smiinka mig och sånt :)
Hur bruukar ni göra när ni ska fixxa er? :)


KYSS OCH SMEEK /eran bästa emmiieh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0