fiilm <3

ligger här i soffan och kollar på film, hur mysigt som heelst assåå! Smsar lite också, assåå min mobil får ttiep ryck föör att jag får såå många sms! ahja det e ju så det e att va känd... får lixx lära mig att leeva med det ;)
Höhö, jag är poppiiiis jag är pooppiis (a) Avis ? Hihiii, tror jag säkert :)
Men iaf idag har jag tagiit det ganska lugnt, bara varit ute en liiten stuund sen har jag varit hemma och myyyyst massa. Åh, jag älskar sommarlov <3 Lixx hur skönt som helst! jag kan "försova" mig utan att få skuuldkänslor !
Imoorrgon kmr noog babyyyalexiieh hit och dååeh ska vii ha pussskalas <3 Myyys älsk! <33
Ah assååeh nu måste jag koolla på fiilmen innan jaah tapppaar handlingen här va :P

Kyssh och Smek, /eran älskade emmiieh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0