Eeeh...

Asså Alexiieh, ursäkta miiig då förh att dueh skriiver sååh himlaa taskiga sakeer när du skriveer? Jag bahh måste ta boorth dom juu! Deth är för våårat eget bästaa, vi förloorar läsare om duu e så taskig?
Och jaag vill iaf inte ta smälleen för att du är elak?
Oom du ska va såån så kan du vääl skaffa en egen/annan bloggh ist?
Hallååeh Alexiieh? Var äär den snälla och fiina Alexandra (ja , det är så hon heter) som är min bästis? vad har häänt med diigh?
Duu saa aldrig ett elakt ord till nåågon , men nu lixx?

Kyss och Smek, eran Emmiieh <3

Kommentarer
Postat av: D

mm, men de är la ändå fel att ta bort hennes inlägg? lix, hennes blogg lika mkt som din?

2009-06-09 @ 19:09:50
Postat av: lalalalaaaaa

D: amen, hallå? kanske inte jätte kul för Emmie att Alexiieh skriver elaka skr om henne? Hon kan ju lixom inte skriva precis vad som helst heller?



Håller med dig Emiiieh! ;)

2009-06-09 @ 22:11:08
Postat av: Anonym

nej, alexiieh har rätt. emmiieh du kan inte vara så jäkla taskig mot henne och ta bort hennes inlägg. än sen om de var taskiga? och om det var mot dig har du förtjänat det...för du är så ful

2009-06-10 @ 14:05:02
Postat av: asså, guud...

Asså, emmiieh är fulast! gogogo alexiieh!! Emmiieh, stick och brinn! du är ändå så himla ful.

Alexiieh, du är sötast! vill ha mera inlägg av dig, därför är jag emot emmiieh!

2009-06-10 @ 16:50:38
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

vad gärna med i min frågestund

2009-06-10 @ 16:53:04
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0